tisdag 8 mars 2011

Lololohohoho:D:D

Heej!
Idag var de ju sovmorgon så när jag kom med bussen imorse gick jag direkt hem te jullan, när jag kom dit satt dom och åt frukost sen lyssnade vi på musik och hade awesome! Sen gick vi till skolan, precis då kom bussen och så åkte vi till Laserdomen, de var sjukt hemskt!! Tunga dräkter, som typ ströp en och de var mörkt och rökigt och hemskt läskigt typ o.O

Sen så åkte vi hem till Linn så var vi där och typ åt hamburgare, då fick jag två sjjjuuuuukkttt sexiga tröjor och tre bh:ar, sev gick vi hem till jullan och hämtade lite saker och så o.O Sen tog vi bussen till stenungsund och filmade när jullan trog ut en tand o.O Sen sprang vi och köpte en present till minfru Linnea för hon fyller ju år, sen åkte vi hem och min mamma hämtade mig vid linn ;)


Bilder från idag :) 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar