lördag 11 juni 2011

asså detta är en skit dag! De ee bara så!

Heeeeej :D:D

Jag ee superglad och lessen samtidigt o.O Haha fast de nej ;) De ee bara ingen bra dag ;) Jag har ingen att leka med osv så nu har jag målat naglarna och lyssnar på musik (y)


Jag vill leka med Linnea, imon ska jag leka med Flisa de blir awesome vi ska typ leka pirater :D:D Haha o.O Pirater ee kuligt vi ska typ bada och så :D Jag har börjat säga elller inte säga men skriva, osv o.O De ee inte braaa :oooo 

De e en apa på min tröja! Asså shiit va jag vill ha sommarlov nu!! Men de ee bara en skoldag och så skolavslutningen kvar nu :') Sen blire värmland med familjen och bästa Flisa :D Och så har jag och Linnea bestämmt massa awesome saker som jag hoppas på att vi kan göra,,, :D:D:D 

Bara så alla vet så älskar jag mina vänner :') Utan dom är jag inget! Skulle jag förlora en av dom skulle allt bli fel! Jag har ju dom andra men varje en av dom är som en stor del av mitt liv och allt skulle bli fel utan dom! Lixom utan Flisa? Vafan skulle jag göra då? :ooo Typ tråka sönder? Inte kunna leka pirater och ingen rubicon! Eller utan Linn och Jullan :ooo Inget sprall inget hopp inget slickande på flocks armbågar? Utan Linnea? Inget mys på eftermiddagarna? Ingen badning med hästarna på sommar kvällarna? Inget asgarv? Inget glasskletande! Utan vänner inget liv :ooo Hihihihihihihi :D:D 


Nu ska jag äta korv Hejdåååååå <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar