måndag 11 juli 2011

Heeeemmmma!! Taggad.. CHECK!

Okej nu har jag kommit hem och Grrr va mycket saker jag ska göra!
Idag ska jag till tandläkaren... Stort GAAHHH! Asså jag ee typ livrädd för vad hon ska säga för jag har typ haft problem med infektioner och skit.. Men jaja de blir säkert bra ;) Sen sk jag träffa Linnea.. SUPER YAY.. vi ska la typ bada och såå :D Sen ska vi dra till stallet och köra hem Nappe och Crocket till pappa för nu ska vi ju va hos han i två vekor och shit va de kommer att bli awesome! Sen så ska Linnea sova här och de kommer bli super! Och imon ska vi dra hem till Linnea ganska tidigt för hennes lilla ponny ska skos  sen ska vi rida ut och bada med ponnysarna eller ngt sånnt mysis!

I värmland har de vart super! Första veckan va awesome när flisa va där! Bilder kommer! Vi var på bad landet, fick Olas autograf.. Inte såå jätte stor upplevelse... och massa annat kul men veckan gick skit fort och sen  åkte Flisa till Stockholm. Efter de var de en vecka med mamma peter evelina lillsis mormor och morfar :) Då va de skit fint väder och vi va på badlandet 4 ggr :) Efter den veckan åkte mamma peter lillsis och Evelina till Örebro men jag stannade och då kom min morbror hans tjej Alexandra och min två kusiner Malva och Zeb :) Och jag fick mig en liten stalker,, Malva gjorde ALLT som jag gjorde ;) Men de va mysigt... Och ja nu ee jag hemma hos pappa och ligger och bloggar :)























Jaaa de va nog alla bilder :) Den sista ee på när jag och Flisa skulle skicka flaskpost :''D Men nu måste jag skynda mig om jag ska hinna allt :) 

Puss / Emelie 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar