onsdag 21 december 2011

ÄR DEPRIMERAD TÄNKER SOVA !

efter att ha stått i kö till vinterstart sen typ 19.00 och få komma in 22.50 är man inte glad... när då ens pappa ringer och säger, nu får du komma ! då blir man INTE gladare . Är deprimerad för denna misslyckade kväll som jag hade taggat sönder och tänker därför sova nu!

Tänkte bara berätta en lite kul sak :') När vi stod där i kön såg jullan en hon kände så vi gick fram till dom och efter en stund kände jag två händer som tag på mina axlar ! seriöst, den känslan.. jag trodde jag skulle dö typ :') men iaf så började jullans kompis skratta och bah "Markus du känner inte henne !" och han bah "eheheh jaha :$$" mycket trevligt nytt folk träffade vi i kön iaf, men vi missade Mange Makers.. de jag typ gick dit för <//3
HA EN UNDERBART TREVLIG FORTSATT KVÄLL.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar