onsdag 18 januari 2012

Skola imon igen då!

Riktigt härlig dag! Tog bussen till std, på den satt Linnea så fick snackat lite med bästis med, tog typ hundra år att komma in till std men tillslut var jag där och träffade jack, vi gick typ runt där som två fån och hade inget att göra men kul det med! Sedan till älsklings födelsedagsbarnet Linn, där väntade en 6 bitars sushi på mig och sedan marängswiss :') Hon fick dock ingen present av mig idag pga inga pengar men imon ska jag och linn in till stan och så ska jag köpa present till henne och Jullis som fyllde gamling i måndags ♥ Iaf så åkte jag hem sen och nu sitter jag och pluggar spanska och matte, ska även läsa den här jääävligt hemska boken vi måste läsa i skolan, 70 sidor i veckan är ju förfan as mycket! På en bok som jag gillar kanske jag läser 2 och en halv i veckan, men jaja bara att stå ut..

Jag gillar att vi har en studiedag sådär mitt i veckan, det blir lixom ett break att samla krafter. På den skolan jag gick innan *SKIT MONTESSORI* så hade vi aldrig studiedagar utan dom la alla på sommarlovet, men det är ju mycket skönare med ett break mitt i vecka istället för typ 5 dagar extra på sommarlovet kan jag tycka.
Men nu ska jag inte skriva mer, ingen läser långa romarinlägg ändå ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar