onsdag 22 september 2010

Bild Bomb!

 

Hmm! Jag älskar bilder kompisar specially Linnea Noren!!!
Jag tänkte att om jag lägger ut små bilder som denna kan jag skriva brevid, men nu fick jag hjärnsläpp!
Jo, jag är sjuk.. Väldigt tråkigt med förskyldning tycker jag, jag snorar 24/7 men vem bryr sig.. Klart jag går till skolan och träffar kompisar! Jag hatar att vara hemma ensam en hel dag utan någon!! Deh ee väldigt tråkigt.

Jo Jag kan berätta något speciellt eller udda med mig.. Jag är livrädd för sånna som klär ut sig till typ, Lisebergs kaniner eller stora Lejon! Asså jag är inte blyg av mig, men vem vet vad som kan vara innanför den smutsiga svettiga dräckten!?
Ja.. vad mer kan jag berätta om mej själv... Vet inte :P <3






Jag gillar inte denna bilden :S

Hahha jag har inte så många bilder på denna datan.. Så jag tog denna bilden ändå..

Jag har katter till salu om någon vill ha.. Komentera isåfall :S

Haha jag märkte nyss att jag ser ganska luddig ut på denna bilden! eller aa... :p


Denna bilden har jag som första bild.. Men jag tänkte att jag kan ta den ändå..

Btw.. Jag har hästar :) Haha eller aa jag har en och min syrra sandra har en :) <3











Sista bilden togs med bästa tjejen Linnea!
Jag sitter i hennes knä om någon undrar, Linnea är med på orginal bilden men jag vet inte vart den ee på datan så deh fick bli den andra bilden istället..

Snart ee det "insparks" disco i stenungsund! Ska dit med älsklingen Flisa! <3

Haha jag ser trött ut på denna bilden tycker jag.. Jag tror att vah dan efter ett disco på Ekenäs.. Eller jag vet det, jag var där med lilla gumman Linnea och vi hade fett kul!








Detta inlägget blev ganska rörigt.. men ni fick iaf se mig och läsa lite random saker om mig..!
Nu har jag bara en sak att säga till...



PPUUUSSSS! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar