onsdag 29 september 2010

Trötter!

Heej!
Ska skriva lite innan jag somnar in...
Såhär har min dag vart..! I morse var bästa Flisa i skolan, men hon ble dålig och gick hem.. Så dagen spenderades tillsammans med sötkorven Linn, när vi skulle ha slöjd vart läraren sjuk så vi fick en extra håltimma innan lunchrasten och den riktiga håltimman (Y) Så det var en super dag!
Eftermiddagen spenderades på skolan och i stallet.. Det var så att jag skulle hämta min syrra på fritids klubben, Där träffade jag min 11åriga "kille" Felix och satt med honom och tjöta en stund.. Sedan när vi skulle cykla hem frågade alla mig om vi var tsm -.-' bara för att jag har kramat honom,pratat med honom och gått med honom under armen + att min syrra hade sakt att vi var det till sin klass -.-' Så jag bah: På ett oseriöst sätt ja :P Men sedan cyklade vi hem och käka lite, sedan ble det stallet men ingen ridning i denna kylan,, men jag upptäkte att Nappe (min häst) hade  stått utan täcke hela natten och dagen! Bara för min syrra glömde täcka honom igår-.-' stackarn!!! Men nu sa mamma till mig att sova..



Kiss
       &
        Hugs
Emelie<33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar