fredag 14 januari 2011

:D :D :D :D :D

Heej!
Som ni läste i senaste inlägget av Flisa ska hon dela denna bloggen med mig! De blir super! Men jag villbara meddela om att vår parfymallergiska lärare inte dog,,, vi varnade henne och fick sitta i korridoren och göra våra uppgifter om Bethoven ;)
Idag har jag haft hyber mycket mensvärk fatta vad jobbigt! De började typ klockan 12 och har pågått hela dagen ;) Flisa har knarkat mig med värktabletter men de har bara hjälpt en stund -.- Men sen gick jag hem och sov lite efter skolan och då tog de slut,, men de roliga ee att jag var så yr och hade så ont så jag knappt kommer ihåg vad jag har gjort idag :) Men bara om ngn undrar ;o

Nu sitter jag och myser med min mamma framför Let´s danse ;) Jag har gjort en bild på mig och flisa som jag ska lägga upp nu :D

Älskade Flisa<333

                                                      

OMG JAG KLARADE LOGGAN :D:D:D

OBS! När de är denna loggan är de jag Emelie som har skrivit :D 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar