torsdag 20 januari 2011

Pshyco

Laddar ner massa as läskiga filmer just nu , ussh jag håller för bilderna med handen xd Hahaha blev jätte skrämd föut hemma hoss linn xd Och då kolla vi ändå bara på trailer fatta imorgon!? Då kommer vi dö! Nej då bara lite ! Har typ inga roliga bilder att lägga upp så det får bli ngn annan gng, fast inlägg är ju iof roligare med bild! Hahaha emelie och jag ska börja skejta ! xd hahah emelie kommer nog vara ''välldigt seriös''' hihih hon bryr sig bara om att den ska vara rosa med hello kitty annars går det ju inte att skejta ;) hiihi hon är söt! Som en rosa fluffig maräng.Och jag kan inte bestämma mig vad jag ska ha för ngn för jag vill at den både ska vara bra och fiin fast det spelar ju ingen roll, ör tar man det seriöst och åker mycket så slits den ju ändå! :S Tror jag men jag ska iaf ha rosa hjul! :O

1 kommentar:

  1. Hehe de bror på vad du kallar 'seriös' sötkorv för jag bryr mig bara hur den ser ut ;);) Du är söt du älskling! <3<3

    SvaraRadera