söndag 3 april 2011

Bloggtorkaaaaa!

Heeejsaaaan ;)
Idag är det söndag -.- Hihi men de kanske ni redan vet om? ;) MEN OMG DE GÖR INGET KOM JAG PÅÅÅÅÅ!!! För vad heter de,, joooo jag ska ju till Spanien imorgon ;o La-la-la-la-laaaaa ;)

Som ni kanske har märkt har jag haft lite boggtorkaaa de sista, och nu kommer de ju inte bli bättre för jag tar inte med datan till Spanien lixommmm ;) Men jag kan ju kolla med Linnea eller Flisa om dom kan hålla igång bloggen LITE iaf ;)

Igår drog jag hem till Linnea iaf, och de var SUPER DUPER mysigt, först åt vi mat och lite såååå, sen drog vi och köpte GODIIIIS,, sedan drog vi ner till några som hette Lotta och Staffan, och deras barn typ, och där spelade vi wii för Anna och roger hade aldrig gjort de,,,, och sååå spelade viii slåss spel ;) 

Och nu har jag typ precis kommit heeem, men varför tar de längre tid att gååå hem? o.O För jag skejtade ju ändåååå, då borde de inte ta så låååång tid? Jaja ;) Igår hade jag en bra hår dag ifall de var någon som undrade de ;)





Kanske bloggar meeeer seen annars KANSKE detta var sista inlägget på en vecka ;o 
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar