lördag 16 april 2011

Tagggggggad!!

Okej nu har jag MASSSA att skriva om! På måndag ska de bli 20 sjukt härliga grader :'D På tisdag blir de stan med flisa och sova hos mormorn hennes om min underbara söta moder som läser detta nu inte tycker att de är bajsigt och förstör men de tror jag inte för hon e den bästa mamman som finns och jag älskar henne!! Jag smörar inte.
På torsdag ska jag till Örebro :'D awe-some :) JAG VILL TILL BODEN NU NU NU :D Jag vet allllt om Boden nu!! *stolt* Ska jag informera er lite? De gör jag så ni fattar hur underbar de ee :D Okej år 1539 fick boden sitt första "namn" och de var bodebyn, och på den tiden var de en kyrkby. Och Boden har en sjö som heter Aldersjön, och på en varm sommar dag i högsäsong är de c 200 personer vid aldersjön och var 3 vecka tas prover i högsäsong. Och på bodens hemsida finns de en groda som heter bodil som svarar på alla era frågor om boden, och bodil står för Boden Informerar Lätt. Och nej jag skriver inte av någonting nu, jag har faktiskt gjort en uppsats om boden så jag kan de utantill nu ;) Och hela denna texten ee meningslös men inte för mig för den handlar om BODEN (L)

Nu lyssnar jag på Just Human om någon undrar :P Den ee brrra :) Och nu hörde jag min pappa hosta o.O Hihi ni får lite härliga bilder istället för att jag ska tjata om allt ni inte bryr er om ;)







Gammalt och nytt <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar