måndag 20 februari 2012

Something i think is hard..

Något som jag har tänkt på som jag finner mycket irriterande eller jobbigt eller jag vettefan vad jag tycker om det men jag gillar det inte! Det är att man på bara några månader tappa kontakten med någon som man i stort sätt levde med innan.. 
t.ex jag och en vän som brukade vara min allra bästa kompis, vi gjorde allt tillsammans! har så jävla mycket minnen med denna bruden så det är inte klockt. Skulle kunna skriva en bok om vad vi gjort/gått igenom tillsammans. Vi har aldrig gått på samma skola eller så men på min förra skola hade jag kompisar som jag umgicks med i skolan men bara ibland utanför och det gjorde att jag var jätte mycket med denna tjej. När jag började på sth träffade jag ju massa underbara individer, typ Jullan & Linn som jag umgås med mest men andra oxå. Jag har vart massa med dessa töser och pojkar efter skolan och det gjorde att jag tappade kontakten lite med min bäste väninna men efter sommaren som vi hade spenderat hela tillsammans började hon oxå på ny skola med nya vänner ny klass osv, så det gjorde att vi gled isär mer. Vi har verkligen inte tappat kontakten helt och jag ångrar verkligen inte att jag har träffat alla underbara på sth men jag förstår inte hur man bara kan tappa kontakten med någon man har varit så tajt med. När jag har tid att vara med henne har inte hon tid att vara med mig osså tvärt om, trots att vi nästan aldrig träffas eller bara snackar när det är viktigt så älskar jag tjejen så otroligt jävla mycket, hon finns där när jag behöver henne och hon vänder sig till mig när hon behöver någon... I feel lost!
Vet egentligen inte riktigt vart jag vill komma med detta men..
Dax för Emelie att sova, sleep thight♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar