fredag 10 februari 2012

Världens sötaste!

Emilia, en supersöt liten tjej som har ridit nappe 2 dagar i veckan, i snart 2 år hade skrivit ett brev till honom idag när han skulle åka.. Även hon grät idag när han åkte, måste säga att hon verkligen är gullig!

Nappe
Jag älskar dig mest av allt i hela världen! Du är världens bästa häst !
Hoppas du får det bra, jag kommer aldrig att glömma dig! 
Alla minnen vi har tillsammans, som när jag var jätteledsen en dag så buffade du på min rygg som om du verkligen ville trösta mig. Kommer aldrig att glömma dig! Du gör mig verkligen glad! Du är min lille kille och kommer alltid att vara! 
Jag sitter och gråter när jag skrivet detta, jag vill verkligen inte att du ska åka ifrån varken mig eller Emelie! Du kommer alltid att ha den största platsen i mitt hjärta, ingen annan kommer att vinna det hur mycket dom än försöker!
Det kommer att kännas konstigt när du inte är i stallet längre, jag kommer typ gå runt och ropa på dig och du kommer inte vara där :( Och jag har så himla dåligt samvete över dom gånger jag har varit arg på dig, tar tillbaka allt det nu!
Du ska veta att jag älskar dig så mycket så det inte går att säga det, kommer inte att gå! Hur ska jag klara mig utan dig? Jag är ingenting utan dig. En dag så kommer du bli min, jag vet det! Jag kommer kämpa som fan för att få dig! Jag älskar dig! 


Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta! Jag älskar dig, puss o kram din Emilia 

Måste bara säga att detta var det sötaste jag läst i hela mitt liv! Tösen är 12 år och hon har skaffat ett jobb hos sin mormor för att spara pengar till att ta över Nappe efter mig eftersom familjen inte har råd för tillfälle.
Bilderna är dock spegelvända...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar