fredag 13 april 2012

Life♥

Både igår och idag har vart helt underbart! Vet ej vart jag ska börja... 
Igår skulle vi ju dra ner till havet och bada, men slutade med att jag, Niklas och Dimitri var ute på en ö och hade svårigheter att komma där ifrån om man säger så... När vi rodde dit hade vi 3 åror men i killarnas självförsvar mot grästussar så bröt de 2, så på hemvägen hade vi bara en... + det var motström, så det tog ju cirka sådär 45 minuter att ro hem...
Sedan mötte jag upp Linn och satt och mös med henne, sen kom jullan och vi bestämde oss för att gå på äventyr till Burger King sådär mitt i natten. Så vi klädde på oss och gick ut, som en räddande ängel kom Lukas och Tobias med epa traktor och vi fick skjuts! Så vi köpte massa fooood precis innan dom stängde och sen fick vi sitta utanför och käka. På hemvägen satt vi på flaket som riktiga bondetöser!  
Imorse vaknade jag hos älsklings Jullan och vi låg och chillade ett bra tag! Sedan tog jag bussen med henne till gbg som sällskap och åkte sedan med snabbaste buss hem till Linn och nu sitter hon där och äter godis medans jag bara sucktar efter kött. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar