tisdag 29 maj 2012

10 snabba

I brist på inspiration..

1. Det godaste jag vet är piggelin!

2. Jag är en riktig jävla bonde. Har till o med haft får!

3. Jag skulle döda för att få flytta till stora höga.

4. Under 1 år har jag förändrats så ofantligt mycket att när jag säger att den tjejen i 7b förra året var jag tror de mig ej.

5. Det värsta som finns är när man lägger ner hjärta och själ på ett meddelande eller sms och personen svarar med ett "ok" eller inte ens svarar...

6. Jag kan göra sjuka saker med min tunga!

7. Jag föredrar 98:or framför 97:or, skulle dock ALDRIG byta ut mina väninnor för 1 år yngre kopior!

8. Jag får ångest om jag vet att jag inte ska hitta på något skolan och kan desperat ringa alla på min kontakt lista och fråga om dom vill leka (a)

9. Jag skulle gärna gått i fotboll eller något liknande om jag inte hade vart så fruktansvärt bollrädd...

10. Jag tycker fötter och armhålor är något av det äckligaste som finns!

1 kommentar:

  1. skulle du inte kunna lägga ut en bild på dig för sådär typ ett år sen, skulle va kul att se :)

    SvaraRadera