måndag 21 maj 2012

Best birthday ever!

Hejhejhej!
Dagen har varit helt grym tack vare mina underbara vänner❤ blev ju lite fel där i början av dagen då vi bokat biljetter till fel klack men slutade helt underbart!
Efter skolan gick jag hem till Dimitri och hämtade mina efterlängtade ägodelar som vart inlåsta där sen evigheter, då fick jag en present av hans mor! Det var helt sjukt söta strumpor :') sedan ringde Linn och sa att jag skulle komma till hennes baksida, när jag kom satt mina underbara homies jullan, Linn, Hugo och Ludde där och sjöng. De hade fixat tårtor och presenter och gjort det jättefint så vi satt där och fikade och pratade jättelänge! Sedan drog vi ner till stranden och badade, köpte ben n Jerrys och satte oss på en lekplats och mumsade i oss detta, sedan satt vi och snackade om allt från himmel och jord i flera timmar och tillslut var hela dagen slut. Kunde inte haft en bättre födelsedag❤
Ni får lite bilder på mitt fina kalas och presenterna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar