fredag 6 juli 2012

@sandras data

Jävla internetet... Har försökt att fixa det hela dagen men det vill ju inte funka!? Nu fick jag iaf låna systerns dator då hon har någon hemlig internet sak så det funkar.
Har massor att blogga om verkligen, vet inte vart jag ska börja! Orkar inte skriva allt men tar det lite kort dåå.
Tisdag och onsdag lekte jag med Gustav, Erik och Dimitri. Dom sov även hos mig, kanske den sjukaste natten på länge! Efter det fick jag utegångsförbud av några anledningar men på torsdagen kom Jullan hit och vi var nere vid stranden och badade och mös. Fick även syn på en fullt klädd ninja med svärd och allt, haha! Idag har jag städat hela fucking huset för att få en dag mindre utegångsförbud... Tvekar på om det var värt det men nu är det gjort! Så imorgon blir det vara hemma och på söndag följer jag med Jullan och färgar håret.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar