onsdag 29 december 2010

Blablabla!

Heej!
Jag har hur fucking tråkigt som helst!
Jag har ont i näsan för jag har snytit mig för mycket -.-'' bra att veta va? ;o
Haha nu sitter jag med helosan runt hela munnen och dricker C-vitamin dricka! Jaja vad ska man göra när man är sjuk!? Man får bara låta de gå över och göra de bästa av de,,, men lite synd ee de allt att de är på lovet!
Jaja i övermorgon är de NYÅR ;o Omg va fort detta året har gått igentligen!? Ska bli superkul på nyår detta året :D
Ska spenderas med Jullan, Linn, Flisa och Linnea :D Alla mina älsklingar samlade på samma ställe! :D Underbart ;D
Lite ideer på vad vi ska göra på nyår:
* Se på film!
* Kasta oss i snön och sedan basta!
* Mysasönder!
* Vara allmänt flumm!
Vi kommer förmodligen göra/vara allt detta ;s

Kom gärna med mer förslag ;D
<3333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar