fredag 24 december 2010

Då var de över,,,

Heej alla :D
Då var julafton över och man får vänta till nästa år igen :D

Okej nu ska vi se om jag kommer ihåg de jag har fått: 
* 3 t-shirts med apsnygga tryck!! :D
* 2 gina-linnen ett rosa och ett svart :)
* 2 par apsnygga örhängen, ett par stora mattgröna ringar och ett par blå hängande ploppörhängen med ringar och stjärnor och hjärtan på :D 
* 4 par nagellack, tre stycken depend i olika färger, och ett grönt graffitinaglack! 
* 2 stycken "tjoktröjor" båda rosa :D, en lite längre eller vad man ska säga, och en typ samma model som adidass tröjorna :D
* Massa nagel stickers i olika märken och sånt och stenar att ha på naglarna, med de fick jag två nagelfilar och ett hellokitty nagelkitt med en rosa nagelfil en nagelbands tryckare eller vad man ska säga :D
* Supersöta hårspennen med hellokitty! Rosa ofc! :D
* Och sist men INTE minst fick jag ett par underbara hörlurar till datan och mobilen i rosa! :'D 


Jag tror jag fick med allt nu :D Bilder kommer imon tror jag :D + att imon ska jag ju fira jul med pappa och då blir de ju lite mera presenter! (Y) 
Ska sova nu pusshej! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar