lördag 25 december 2010

Presentbilder !

Heej!
Nu blir de bilder på presenter från igår :D Har öppnat pappas men orkar inte hämta och fota dom (a' Men de är inte alla presenter som jag har bilder på för jag tog inte med alla till pappa :D
Btw, fick superfina presenter av pappa med! Jag fick:
* 2 supersnygga t-shirts :D En grön med lite text på och en illrosa :D
* 1 apfint linne som var rosa och orange där de stog nike över hela linnet med stora bokstäver i rosa och orange :D
* 1 rosa ridspö (Y)
* Några nagelstickers :D
* 300 kr :D
Ja de var säker inte allt men de är så svårt att komma ihåg bara sådär ;D

Men nu kommer bilder på lite från igår :D

 Den rosa tröjan jag har på mig (a'
 *gilla*
 *gilla*
 *gilla*
 *gilla*
*gilla*

Linnea ska få sin present imon med :D 

:D <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar