lördag 28 maj 2011

Asså sjukt random dröm?

Haha, imorse när pappa skulle väcka mig så pratade jag i sömnen och lixom jag kommer ihåg att jag såg pappa och jag ee medveten om vad jag sa och när jag sa de men när man tänker på de så låter de ju helt fuckat? —————> Asså jag typ drömmde att efter att vi hade sätt på film och så igår så åkte Johan Ludde Linn och Jullan med mig hem och sov hos mig och så åkte Ludde och Jullan och Linn hem tidigt men Johan stannade och så när pappa väckte mig så ville inte jag gå upp för att jag tyckte de var fuskit för att Johan inte var tvungen att gå upp? Asså vafan? :') Och så frågade pappa vad jag menade och då slog jag på min kudde och sa att han var ju där? HAHA :') Och jag minns att jag sa de så himla väl? Och så nu när jag tänker på vad jag sa så ee de ju helt efterblivet? Haha fan va random ! Men iaf nu sitter jag i min säng och käkar rollos :D Och lyssnar på en apigt bra låtar :D


"Rox in the box" med The decemberist


"Danza Kuduro" med Don Omar

Men nu ska jag göra ngt o.O Puss <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar