söndag 8 maj 2011

HELG HELG UNDERBARA HEEELGG :''D

Heejsaaan!! De ee sjukt bra väder idag och de gör att man blir såå sjukt taggad på sommaren!! :D:D:D Denna helgen har vart sjukligt underbarr!! :'D

I fredags slutade vi tidigare såå jag lekte med Gustav och Linnea, och såå träffade jag påå Elin!! De var sjuuukt längesen jag träffade henne, hon gick på min gamla skola och jag bytte u förra året såå kanske inte på 1 år eller ngt sånt! Så nu ska vi bestämma om vi ska leka ngn dag :) Men iaf,,, såå lekte jag ju med linnea och gustav och såå köpte vii Mac-Donalds och sjukt good chaii lattte (Y) gott gott gottigt! :) Sedan åkte jag med Linnea hem och såå badade vii och åt gott gott godis och myste och sååg på film :D:D Filmade när vi badade, satte ihop de och sååå, sååå filmen kommer lite längre ner ;)

På lördagen skulle linneas mamma ha typ födelsedags kalas och jag skulle hem och rida klockan 3,, så vi hann bara hjälpa till att städa lite och bada :) Men sedan drog jag och red och köpte lite godis och en dricka, och sen åkte jg tbx till linnea och såå badade vi igen och de var sjuuuukt härligt i vattnet!! Asså man kunde va i vattnet jätte länge om man låg på ytan för de var sol hela dagen och när kvällen kom var de ju varmt kvar på vattenytan ;) Såå de va mysigt, sen somnade vii rätt tidigt ;) —————————>

Idag såå vaknade vii jätte tidigt såå jag duschade och så gjorde vi oss iordning och åt frukost och såå, sedan drog vi ner till Talbo och solade medan vi väntade på gustav, sedan badade vi och såå med han, sen klockan 4 kom min mormor och hämtade mig och dåå såå drog jag och red och nu sitter jag hemma ;) Men nu kommmmmer filmen :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar