söndag 15 maj 2011

Glee

Heej!
Idag flr typ en timma sen upptäckte jag hur bra glee ee! :D:D Jag sitter och tittar på lite glee avsnitt nu och de e awesome! :D:D Idag har vart dåligt väder, fast nu på kvällen blev de bra, hoppas de är härligt väder imon :D:D
Jag fyller år på lördag (Y) jag vill ha pengar Och oseriösa saker och typ såå ;) asså jag har kommit på att flisa linn och jullan har blitt skit seriösa med kläderna men de tänker inte jag bli för jag gillar färg (y) fast de kan man ju göra ändå ;) Men jaja ;) <3

Imon blire skolan som vanligt på måndagar men asså skolan ee ändå rätt awesome eller nte lektionerna och såå men kompisar och alla personer ee roliga lixom :D Om typ två veckor ee de skolavslutning och jag har ingen klädning :O:O Måste fixas ! Jag har sätt typ en fin men den ee lite random så jag får la åka in till stan och kolla eller ngt :D

Jag skriver typ emellan glee sakerna för den buffrar hela tiden för mitt internet hemma hos pappa ee jättebajsigt och segt ;) Nu vet ni de med :) nu kommer de bilder :D <3











Bara en vanlig underbar efter middag med Linnsa <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar