tisdag 27 september 2011

Nuuu blire myyys!

Efter en sjukt random/trött/pigg/underbar/inte så kul dag har jaaaag äntligen kommit hem och nu blire bara att slappa och mysa med kanske film eller bara musik,,,, iaf så har det vart en blandad dag som ni kanske såg på de jag skrev ;) Tar en liten kort återblick eller vad man ska säga ! När min far släppte av mig gick jag och platta håret hos linn —> Såg helt förjävlig ut i morse med håret och så rent ut sagt så de behövdes ;) Sen hade vi några lektioner, sen lunch ;) (bra att veta, detta för er tycker jag o.o) Seeeeeeeeeeeeen hade vi lektioner och en kort liten fjuttirast där jag och linn blev jagade och utfrågade av småbarn —> Sen after the skolan åkte Jullis med mig till stallet och så red vi en liten mysig runda och sen hoppade jag lite i padocken :) Och nu sitter jag här och har ätit så magen står rätt ut, opps :oo /emelie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar