fredag 23 september 2011

Som jag trodde...

BLEV DAGEN HEEEELT UNDERBAR ! Sjukt mysig härlig allmänt underbar dag——> Ganska chill i skolan först SO (såg på film) sen NO (han bara snacka hela tin) sen HÅLTIMMA :'d —> På håltimman blev det att dra till tempo och köpa massa godis och Ben & Jerrys se tbx till skolan där alla var super mega sociala och snacka och hade kuligt + fick reda på ingen syslöjd = sluta halv 1! Sen matteprov de va lätt och gick super snabbt blev klar vid 12 och då fick jag gå :'ddd Så väntade tills Jullis var klar och snackade typ med sjuerna så länge ;) Sen kom Jullan och vi drog till tempo och köpte dricka och satt där och intervjuade random människor och hade allmänt cepe kul! ——> Sen gick vi tbx till skolan typ 2 så åkte jag med bussen hem och lekte med min lilla granne och skejtade och lite så :)))) ++++++++ stoppa in mitt gamla minneskort i hans mobil och seriöst vad för låtar lyssnade jag på?? De ändå som fanns va typ massa fjortis låtar typ "fjortis hora" eller "stockholms snyggaste brudar", "fjortis dunk" osvosvosv säger bara HA HA.

Nu e jag sjukt sugen på att se på film så de blir det nog att göra :D

Nån kul bild från för ett tag sen :D /emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar