torsdag 22 september 2011

Pigg tjej!

Ohhhh vad jag e pigg nu! Imon blir de nog skola för de e så sjukt jävla tråkigt att vara hemma ! INGET att göra!
Snart kommer Sandra och mamma och då drar jag och sandra till stallet och mockar och sånt :))) Ingen ridning idag för e ju inte helt bra men skönt att komma ut iaf :D
Imoooooooooon blire nog att leka med någon fin människa :D Det blir nämligen inte ridning för mig imon heller och de låter som lilla nappe har stått hela veckan men neej! För i måndags red jag och tisdag lekte jag med linn men Sandra red och igår (onsdag) va jag ju hemma men Sandra red och idag står han och imon rider Mathilda (en tjej som rider honom ibland) och i helgen blire nog ridning och lek :D Kände att de va inget ni ville läsa men ajajjaja :'d jag har tråkigt och har inget att skriva om så de får räcka :D /emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar