tisdag 4 oktober 2011

HELLO DUDES

Har fått det på hjärnan,,, det är typ det ända jag har sagt idag :$$

Skolan idag var inget speciellt men efter hängde jag med Linn em och vi köpte kanelbullar, eftersom det är kanelbullens dag och så köpte vi mango och ett paket (15) piggelin :D Så ja, vi har mölat idag ;) Och så träffade vi Hugo vid skolan och var där en stund innan min mor kom :)
Nu sitter jag och pluggar på NO prov som vi ska ha imon men det går nog bra för jag pluggade ju till det förra veckan en så skulle vi nte ha det dåå så jag kan de redan ;)

MINA BYXOR </////3 jag var lixom sjukt taggad på att ha på mig dom imon och så osså får man bara att dom kommer i november för dom har fått för många beställningar :ooo HM kommer inte ha mig som stamkund om de händer fler gånger ;)

Random bild från när jag har typ kissat? o.O /emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar