fredag 21 oktober 2011

SUGER

verkligen på att blogga nu asså,,,, som sagt tycker jag verkligen inte det är kul längre men a vi får se om glöden kommer tillbaka så jag tar inte bort bloggen än... Känns lite random om jag tar bort bloggen sen ångrar mig och startar en ny,,, då måste jag ju börja om påå nytt med statistiken och sånt som ändå är ganska bra just nu ;)

TODAY its fredag och amagaaaad va härligt! Veckan har vart sjukt trög,,, måndag och tisdag var helt underbara men sen kom mensen och bah PAAAAAAAAOW så blev de trråååååkiiigt ;) Idag har jag lekt med lilla LinnPinn men nu är jag hemma för min mors kille och hans barn har kommit och dom ville jag skulle va hemma sååå,, men de e mysigt de med :D Imon blire heldag med familjen och sen kanske sova hos linn? Får seee hure blir :D

Blir råå taggad av denna bilden,,, ser bara sjukt mysig ut på ngt sätt ... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar