måndag 17 oktober 2011

Måndag —>

And i´m SICK,,,,,,, asså jag förståååår inte hur folk kan tycka det är chill att vara hemma ist för att vara i skolan? Man gör absoluuuuuut ingenting och sen på kvällen kan man inte sova för att man inte har gjort något på dagen och är typ yber mega hallååååååååå pigg :oooo Imon SKA jag till skolan,,,, annnnnnars går jag dit ändååå för asså de suuuuger att va hemma! Iaf när man e pigg och inte har ngt gått hemma att käkkkkka på,,,,

Idag ska jag ju hem till min moder eftersom det är måndag, så jag åker till hon alldeles strax, helene kör mig  på väg till jobber :) Där finns de popcorn som jag ska äta :D::D:D:D OOMMMGGGGG vill ni veta ngt helt meningslöst som ni inte vill veta men som jag e typ helt fascinerad av?!?! ja de vill ni! ——> Förut när jag skulle sätta mig upp i sängen så började jag helt random blöda näsblod :o:o:o och jag har aldrig never ever gjort de innan så jag blev jätte rädd :o fast nu har ni slutat och nu vet ni detttta :D:D


Mysig bild från i våras :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar