lördag 1 oktober 2011

orkar inte, vill inte..

Trött tjej här va de ja! Asså jag känner att jag verkligen inte har lust att blogga längre så funderar på att ta en bloggpaus i typ nåra dar? Bara för att se om jag får mer lust sen, för hur kul är det på en skala 1-10 igentligen att läsa en blogg som blir uppdaterad typ en gång om dagen? Men iaf, tänkte jag berätta lite om den helt underbart mysiga dagen/kvällen igår ——>

Efter skolan cykla till stallet, fixa för 3 ponnys.
Cykla hem till Linn efter det och mysa lite med musik och bara ha det underbart.
Spela fotboll vid skolan i typ en timma, efter de kom Max osså spelade vi med han i typ en timma till. MYYS !
Linn såg ett "spöke" inne i skolan, alla blev typ råå rädda och cyklade där ifrån.
Cyklade runt helt random i the big high,
Ringde Hugo men precis då kom han med bilen, typ synska ju! :oo
Hugo, Max, jag och LinnPinn cykla tillbaka till skolan och gjorde inte så mycket, bara hade de allmänt bra! 
Cykla hem till Hugo, såg på film, jag och Linn somnade, såååå sjukt härligt! 
Cykla hem till Linn och somnade till "Hitta Nemo" :')) 


Så sjukt mys kväll! Men iaf så ska jag gå ner och kolla om det är något på teve nu så kanske bloggar senare eller imon men jag säger till om de blir bloggpaus. /emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar