onsdag 16 november 2011

Blir ett sista inlägg innan jag ska sova (a)

Strax ska jag lägga mig och sova men bloggar lite först,,, ifall det var någon efterbliven som inte fattade de i rubriken....

Imon ska jag till skolan som en vanlig torsdag ;) Meeeeen vi har gympa..  HATE gympa, hoppas vi inte ska göra ngt jobbigt, de har vi gjort tillräckligt nu tycker jag ;) Sen efter skolan ska jag leka med dimitrii och har ingen aning vad vi ska hitta på menmen,,

ngt som jag har kommit på att jag stööör mig såå sjuuuuuuukt mycket på är att när man gör lixom två hopp ner och ska börja på ngt som inte hör ihop alls med de där uppe såå blire ett mega stort mellanrum... de ser förjävligt ut :o ska försöka fixa detta men inte nu ...
och jo en sak till ! Har satt ihop massa klipp från lovet som kommer någon gång i slutet av veckan,, så nu vet ni det med :D:D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar