onsdag 23 november 2011

Håltimmmma

SItter nu på håltimma i skolan och kommer inte på ngt kul att göra,,,, jag e typ rå taggad och vill bara springa och skrika och a ni vet, de som jag beskrev igår men ingen annan e taggad och då ee jag lite forever alone om jag sitter och gör det själv,, bahh yeaah... Jullan och Linn ser på Simpson som jag hatar såå sjukligt, tycker inte om ngt sånt program,, hänger inte med på hur folk tycker dom e kul ;)
Inatt ska Jullan och Linn sova hos mig myyysigt :'D För min mor jobbar till 02.00 inatt så vågar lixom inte sova själv i lägenheten typ, hehe .... Så detta blir dunder myyys, men imon ere ju skola så vii får la somna i tid för jag hatar att svara äckligt trött i skolan de e typ hemskt att inte orkar hålla ögonen öppna :'oo
Detta sysselsatta vi oss med för ett tag sedan,,
Säg hej till våra nya kompisar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar