torsdag 10 november 2011

Its friday friday lalalalala friday

Godmorgon alla trötta eller pigga osvosv,, nu sitter jag i min säng, har precis duschat, låter håret torka och sedan ska jag sminka mig och platta håret, låter inte det dunder?

Bjuder på en söt liten bild..
Slänger ihop ett litet tips oxå bara för att,,, —> När du duschar och ska till skolan eller något liknande vill man ju ofta inte gå omkring med blött hår, då torkar man ju ofta håret med hårblåsen men det som de flesta inte vet, de som inte jag visste för typ en vecka sen är att om man blåser håret så blir det oftast fetare snabbare, + att det sliter väldigt mycket,, det är typ värmen mot hårbottnen som gör att det blir fett eller ngt o.o såå jag går upp en stund tidigare för att låta håret torka så gott som möjligt och sedan kanske blåsa det sista.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar