fredag 4 november 2011

nomnomnomnomnomnomnomnom

kan inte sova :o e typ råå trött och vill verkligen sova men när jag försöker så går det verkligen inte,, ytterst  frustrerande faktiskt,,,
Idag ÄNTLIGEN fick jag hem jeansen som jag beställde typ förra månaden? men iaf jag blev sjukt glad osv, sååå jävla snygga var dom ! men eftersom det är mig det handlar om så var dom såklart förstora och jag dog lite... hade jag bara tatt en storlek mindre så hade dom passat, dom satt inte dåligt eller så nu men dom kommer ju töjas.. blev något besviken .. men iaf life is life


Hahaaha jag tycker verkligen att det är roligt när folk snackar i sömnen! Min mors kille är nere med sitt barn över lovet och hon snackar verkligen hela tiden, oftast hör man inte vad hon säger men ibland så! Sa ngt om grädda för någon minut sen och så har hon snackat rätt mycket "med sin far" typ "ja de ska du pappa" osv.. nu vet ni ^^

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar