onsdag 28 mars 2012

Anananananaaas

HEJHEJHEJ! 
vill bara förmedla er om jag var riktigt dum i huvudet idag! Är nämnligen så att jag inte tål ananas men blev så sugen idag när jullan hade med sig en hela fucking sån till skolan så jag satt på lunchen och skar ut små bitar åt alla som ville ha. Och när alla satt och smaska blev jag med sugen och tryckte i mig ganska mycket. För det första var det inte ens smart att jag skar den för det börja klia som in i helvete på mig och när jag äter det får jag massor med blåsor i halsen och nu känns det som mina läppar ska spricka... Så ett tips till er som inte tål ananas, skär det inte och ät det absolut inte! hihi

Hade tänkt att vara lite fyndig och lägga ut en bild på svampbobs hus eftersom det är en ananas men min musplatta funkar ej, eller jo men bara tutchen så jag kan inte dra saker till skrivbordet eller högerklicka och spara,,, därför får ni en bild på min katt.... visst ser hon ut att trivas med att bli buren... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar