lördag 17 mars 2012

okej,

JAG SUGER PÅ ATT BLOGGA JAG VET. Men jag vet ej vad jag ska skriva om, jag skulle iaf inte läsa en blogg där det bara stod vad bloggaren höll på med på dagarna om det inte var något extremt sjukt i huvudet... Och visst jag kan inte säga att det jag och mina väninnor sysslesatt oss med ikväll är speciellt normalt men..
A okej, jag skriver vad jag gjort i helgen än sålänge.
Igår vart jag med Jullis och Linn och massa trevligt folk, hemligstämplat tema dock men kan säga att jääävlar var det var kul! Sov hos Jullan och idag mötte vi upp linn och åkte hem till mee in ödsmål och har precis käkat och sådant, resten av kvällen har vi lekt wow...
nu håller vi ta att ladda ner en film och ska mysa framför den. Tomorrow hoppas vi på vackert väder såå ska jag och linn skutta omkring och knacka på hos alla i stora höga!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar