onsdag 28 mars 2012

Feeling better!

Mår faktiskt mycket bättre idag! Måste bero på att jag somnade vid typ 8 igår och har sovit hela natten. Känner mig mycket piggare och har inte alls ont i halsen längre men snorar och hostar gör jag fof som en griiis.. Men efter två sjukt sega dagar i skolan med en sjuk jag och en sjuk linn, vi båda har klagat på allt och alla, så idag äntligen kom jullan och livade upp mig lite! Lekte med henne after school idag, helt sjukt allt som vi hunnit med :o
Direkt efter skolan åkte vi till Timmervik och följde med Andersson och Äpplet hem, två mysiga killar från vår klass. Där trängde jullan på sig crosskläderna som vann cross SM 2011 eftersom vår grymme pöjk äpplet vann hela skiten, och för att skryta lite slickade jag på dom! HIHI. Iaf så tog vi lite sensuella bilder på henne i dom för hon skulle ha dom till ngt special. Sen fick vi skjuts på en trampmoppe en bit till någon väg och därifrån gick vi hela vägen till Jörlanda, med det tog ej så lång tid och jag ska inte klaga för vi fick ju skjuts med! När vi kom fram till Jörlanda fick vi syn på kyrkan och tänke, varför inte be om förlåtelse för våra synder, och eftersom kyrkan var stängd la vi oss på trappan utanför och bad varsin bön. Lite gulligt av oss! Sedan drog vi hem till Jullan och möööös!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar