måndag 12 mars 2012

Deprimerad.

Har just insätt hur sugit det är att bo i Ödsmål. Älgarna är mina grannar och det är inte nära till något, finns ingen affär eller liknande i närheten och typ inga vänner förutom älsklings linnea som jag dock inte är med så ofta :/ Förut brukade jag springa ner till henne varje kväll och mysa men nu har vi aldrig tid för varandra..
Asså Stora höga är inget speciellt för dom flesta, men för mig som bott i dödsmål hela livet är det så jäääävla underbart där! Kan inte beskriva min kärlek till Stora höga, tänk att bara kunna springa ut på kvällen och leka med vänninor från alla håll och sedan springa hem igen, eller skutta iväg och köpa en pizza och sedan överraska bästa väninnan mitt i natten utanför fönstret med den. Mina väninnor brukar glatt berätta om hur det helt plötsligt stod 3 pojkar utanför fönstret och leka, har ALDRIG hänt mig och kommer förmodligen aldrig hända sålänge jag bor kvar här... SKULLE DÖDA FÖR DET.
Tänker sura tills min far går med på att flytta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar