tisdag 20 mars 2012

Sleeepyy

Efter en lååång dag med massa roliga aktiviteter är jag fett trött och längtar efter att slänga mig i sängen. Först ska jag bara vänta på att BB ska börja och sedan kolla klart på det, har iaf sminkar av mig och hoppat i sovkläderna så att jag kan springa iväg och sova dirket efter!
Haha måste bara berätta hur hemskt dålig jag var på skridskorna, helt sick! Ramlade faktiskt inte en ända gång men det kan ju bero på att jag knappt släppte sargen.. Men efter ett tag orkade jag inte stå och hålla i sargen längre och titta på alla andra så då slängde jag mig ut på isen för att spela hockey, inte för att jag var något bra eller fick en ända boll eller sköt ett ändå mål, men det är väl tanken som räknas och dom kan ju inte ge mig dåligt betyg nu iaf, för jävlar vad jag åkte efter den pucken, dock 10 meter efter the proffsen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar