fredag 26 augusti 2011

Bilder bilder bilder!

Nu kommer bilder på sakerna jag har köpt :)

På Team Sportia köpte jag två vanliga teamsportia byxor ett par gråa och ett par svarta, och så köpte jag blåa korta gympabyxor——>


På Only köpte jag två t-shirts——> 

På den första står de ——>
"OMG i think im in love"
På den andra står de ——>
"FYI (for your information) i hit like a boy"

På Kappahl köpte jag en super snygg mössa till vintern——>

På Kennedies köpte jag en ljusgrå Cheap Monday ziptröja——>


På Cubus köpte jag tre par trosor och en BH——>


På Jc köpte jag en t-shirt och en mörklila keps men den ser lite blå ut på bilden——>



Osså va vi på Ikea en stund och där köpte jag godis snören med smak av kola och Jordgubb och så köpte jag Toy tuggumin——>



 de va nog allt /emelie










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar