fredag 19 augusti 2011

Har inte kunnat blogga :o

Ja rubriken talar ju lite för sig själv men asså de har vart ngt med blogger så jag har inte kunnat blogga alls, jag har bara kunnat skriva rubriken och sen så håller den på å laddar men nu idag kan jag skriva och de ee ju super (y)

Igår va de la sådär väder eller jo de va ju super väder igår föresten :)) Så jag va och red med syrran först och sen när linnea kom hem red jag ut en stund med henne med fast barbacka med bara grimma och grimskafft och de gick ju super :) Sen stannade jag hos linnea en stund på kvällen och vi myste ner oss framför gnomeo och julia och guuuuuuuud va den va söt! :') Underbar film den kan jag lätt rekommendera!
Idag ska jag nog inte göra ngt specielt de rgnar ute och så, så jag tror inte att jag ska rida men pappa sa att de ska bli uppehåll och bättre väder i eftermiddag så vi får väl se :))

Strax ska jag ringa linnea om imon (nickelodeondagen) för vi har haft lite strul med att komma dit men jag tror att vi har kommit på en super ide annars blire inte av och så får jag gå med min familj på resturang ist inte fel de heller men nickdagen låter lite mer roligt ;) och japp nu har jag ringt hon och de värkar som att de blir nackdagen imon :'))

/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar