måndag 22 augusti 2011

Första dan i skolan dåå

Hej, idag va ju första dan i skolan och den var kort och mycket trevlig ;))))) Asså de ee ju sjukt tråkigt att sommarlovet är slut och så men de ee ju värt att vänta på till nästa år :))) Och samtidigt är de ju roligt att träffa klasskamraterna och så och shiit va jag gillar min klass! Dom flesta är så sjukt roliga och härliga :)) Så för mig ee de just nu mycket positivt med skolan :D fast de kommer ju såklart försvinna om typ några dagar ;)))
Vi slutade tidigt i skolan idag så de blev direkt till stallet (vi har flyttat hem hästarna till riktiga stallet nu, om jag inte redan har sagt de) och mötte Furre :') Sjukt kul att rida idag och mysigt med sol och värme efter en sjukt mulen dag o.O Vi red ut nån timma och sen åkte vi hem och nu sitter jag och lyssnar på super musik och bloggar medans jag väntar vrålhungrig på mat, eftersom mamma och sandra är och handlar :)))) Imon blire normal skoldag med gympa och skit jag som inte har några gympa kläder men de blire att shoppa i helgen när jag ska shoppa med mamma och syrran, peter och evelina *bästa sysselsättnongen*


"donald trump" med Mac Miller.


"I belong to you" med Cazzi Opeia


Är låtarna som spelas OFTA 
/emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar