måndag 15 augusti 2011

we gonna take over the world!

Hej nu sitter jag här igen och inte vet vad jag ska skriva om...  Idag är Oskar Linnros på liseberg och jag skulle väldigt gärna vara där nu men de fick jag inte för min far.. Så ist sitter jag här och dör för mig själv!

Om en vecka börjar skolan och de är ju lite kul men ändå känns som jag inte har gjort ngt specielt denna sommaren! Har lixom inte änns tältat ju! Men de kanske jag kan gö när skolan börjar med men ändåå... Och så kommer vintern som jag dissar sönder! Hatar vinter och snö och de ända jag tycker om med jul är presenterna i stort sätt..

Nu ska jag poppa lite popcorn och mysa framför tv, jo en sak som jag taggar sjukt mycket denna veckan är att på lördag ee de ju faktiskt NICKELODION dagen :') Och läääättttt att jag ska gååå! SvampBoB ftw!



Hästar i trägårn :') / emelie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar