måndag 8 augusti 2011

Segt som attan..

Hejj :)) nu sitter jag i min säng och väntar på att min film på ska ladda klart men mitt internet här ute i ödemarken ee inte skit snabbt.. mer tvärt om de ee såå sjukt seg så man vet ju inte vad man ska göra!
Men.. man får la gö som vanligt, lyssna på musik (y) De ee bra att de finns ;))) Nu i helgen ska jag försöka att träffa Jullllan och Linnsa :'))) Saknar dom megamuchislalala mycket !! 
Jag har väntat hela dagen på att linnea ska ringa :ooo Men jag vet inte vilken tid hon kommer hem? Imon kanske eller inatt men jag e beredd med telefonen under kudden om jag somnar :))

Imon blir det nog att rida och sen vet jag inte riktigt? Träffa linnea om inte hon är allt för trött ;)) Annars blire la att spändera dagen med pappa och sandra.. De ee ju mysigt de med :)) Imon ska jag nog iaf när jag rider, rida lite ordentligt med markarbete eftersom min häst har fått ha de lite bra nu i nåra veckor och bara ridit ut även om de ee träning med :)) Men jag har iaf saknat dressyren såååå de får de blii :))) 

Nytt och gammalt..

HelloKitty :'))


Älskar den bilden! 


wtf? /emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar