torsdag 11 augusti 2011

Stolt tjej!

Hejhopp! Idag har man vart på Liseberg med den bästa :'')) Och shiiit vad jag e duktig asså! Jag åkte balder som jag åkte för första ggn typ i lördags :)) Och så åkte jag KANONEN! Jag trodde aldrig i hela mitt liv att jag skulle åka den och spinnrock fast den har jag åkt innan men ändå den ee sjukt hemsk! Och så åkte jag UPPSKJUTET! Som jag aldrig heller har åkt! Den va seriöst de hemskaste jag åkt i hela mitt liv! Den va läskigast av dom jag har åkt på liseberg iaf... och kanonen ee lätt de roligaste! Jag har så jävla ont i halsen så de inte ee sant ——> De känns som att typ rören(?) i halsen har slitits sönder och hänger som trasor i min hals! Men man måste skrika massa när man e på liseberg annars är de ju inte lika kul men den jag skrek på mest va nog uppskjutet bara de att ingen annan skrek...



Jag ee så sjukt trött så de ee inte sant jag tror att jag ska sova tidigt idag för imon blire upp tidigt och rida med linnea och sen träffa ngn? Och i helgen blire jullan och linn :')) Bloggar nog lite senare om jag inte somnar / emelie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar