söndag 4 mars 2012

This gotta be the good life!

Goddag!
Sittter just nu och kollar igenom häftena för moppekort, snart dax fan! Fattar verkligen inte varför man ska veta alla dessa onödiga saker som hur mycket mopenden väger och sånt o.O men så är det ju i vanliga skolan med att man får lära sig helt sjukt onödiga saker ;) Och det är ju ändå värt när man får kortet, för moppen har jag ju redan ;)

Jätte trevlig dag med dimitri idag iaf ! Vi har käkat godis och sätt på film och jag blev ultimatum facerapead men han hotade mig med en hemsk bild och sina fötter... vill inte riskera att bilden kom ut eller att jag fick två hemska fötter i ansiktet ...
Imorgon är det skola, taggar lite faktiskt (a) har inte vart i skolan på lääänge nu så nu är jag på ett helt sjuuukt humör och vill springa runt med mina väninnor och smeka individer som smyger förbii >:D + min daaaaaataa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar